
Betxí tanca 2024 amb un superàvit d’1,7 milions que destinarà a millorar carrers i infraestructures
L’Ajuntament inventirà 300.000 euros en la renovació urbana per a millorar la seguretat i accessibilitat per als vianants i el trànsit
La seua experiència prèvia en els Serveis Socials d'Atenció Primària i en la gestió de programes d'inclusió social la respalda per abordar els reptes actuals.
Entre les seues prioritats destaca la creació del Consell Valencià de Treball Social, una iniciativa que busca unificar la representació dels tres col·legis professionals de la Comunitat Valenciana davant les autoritats, sense perdre autonomia. Aquesta mesura apunta a consolidar el treball conjunt i la veu única del col·lectiu davant les administracions.
A més, Pérez reconeix els reptes del Treball Social en zones rurals, on la manca de recursos i de serveis específics dificulta l'accés a l'atenció per a les persones que resideixen en aquestes àrees. Considera fonamental ampliar la cobertura i millorar l'accessibilitat dels serveis socials en aquests entorns.
D'altra banda, destaca la importància del nou model de Serveis Socials Inclusius implementat en les últimes legislatures a la Comunitat Valenciana. Aquest model ha suposat un canvi profund i necessari en l'atenció social, enfocat en la inclusió i la igualtat d'oportunitats per a totes les persones. Pérez es compromet a continuar treballant en el desenvolupament i reforçament d'aquest model, que considera fonamental per garantir una atenció integral i equitativa a tota la ciutadania.
En resum, María José Pérez assumeix la seua presidència amb una visió clara de reforçament i millora del Treball Social, centrada en la creació d'espais de representació, l'atenció en zones rurals i la consolidació d'un model de serveis socials inclusius.
L’Ajuntament inventirà 300.000 euros en la renovació urbana per a millorar la seguretat i accessibilitat per als vianants i el trànsit
La sessió, d'una hora de durada, està prevista per al 29 de març en les dependències policials
El regidor de Joventut, Javier López, ha explicat que l'objectiu del projecte "no és solament tenir moments d'unió, diversió i aprenentatge mutu, sinó que també puga sorgir un grup sòlid de voluntaris i amics que vulguen mantenir aquestes activitats en un futur"
Les dues mesures més urgents són la creació de 50 nous columbaris i la reparació d'un dels trams més danyats del perímetre
Les obres es continuaran després de les festes de la Magdalena amb una segona fase de millores
En l'acte, el grup de teatre del centre de dia de la fundació, DownTopia, ha representat l'obra 'Recuérdame'
David Sotos, Pregoner infantil 2025, ha sigut l'encarregat aquest any de portar la veu dels més xicotets cantant els versos de Vicent Pau Serra pels carrers de la ciutat, amb el protagonisme també de la reina infantil, Carla Ibáñez
La Pirotècnia Mediterrani supera totes les expectatives en el Concurs de Mascletaes
El jurat elimina les dues gaiates de Portal de l'Om per un error en l'escut de Castelló
Un any més, les festes de la Magdalena han brillat amb llum pròpia gràcies a l’encesa de les 19 Gaiates
Més neteja als carrers i menys cridades per baralles