
Finalitza al ITC el projecte RECRIMAT per a la recuperació de matèries primeres crítiques
El projecte, amb suport de l’IVACE+i i fons FEDER, busca aprofitar materials essencials de dispositius electrònics dins d’una economia circular
Els operadors de tèlefon d'emergències van atendre ahir 13.606 telefonades
25/04/2024L'incendi de Cabanes ha evolucionat favorablement durant tota la nit de hui, i en estos moments es troba estabilitzat. El servici d'emergències 112 de la Comunitat Valenciana va gestionar ahir un total de de 2.259 incidents.
A l'equip que va estar treballant tota la nit, se li ha incorporat des d'este matí un mitjà aeri, quatre autobombes, cinc unitats de bombers forestals (una d'elles helitransportada), quatre dotacions de consorci i un coordinador capatàs; tot això per sol·licitud del PMA. El nivell de preemergència per risc d'incendis forestals en la Comunitat Valenciana per a este 25 d'abril és baix-mitjà.
El projecte, amb suport de l’IVACE+i i fons FEDER, busca aprofitar materials essencials de dispositius electrònics dins d’una economia circular
La presidenta Marta Barrachina lamenta que la falta de pressupostos estatals castigue les administracions locals i afecte la inversió en els municipis.
L'esdeveniment, que tindrà lloc del 18 al 21 de setembre, destaca per l'ampliació de la zona ramadera i la consolidació del Racó del Llaurador i el Racó Gastronòmic.
L'objectiu és assegurar un estalvi en costos i una major eficiència energètica per al municipi.
L'Ajuntament de Montán impulsa la comunicació ciutadana amb un nou servei de WhatsApp per als veïns
El passat 7 de setembre ja vam viure un eclipsi de Lluna, i ara ens preparem per al següent el dia 21, amb fortes energies que demanen una obertura espiritual.