
Controlat l'incendi en una fàbrica a la Vall d'Alba

L'incendi es va registrar sobre les 06.00h de la matinada d'aquest diumenge i no cal lamentar cap persona afectada. Després de rebre l'avís, el Consorci de Bombers de Castelló ha mobilitzat fins al lloc a 6 dotacions de bombers. Posteriorment, en confirmar la gravetat de l'incendi, s'han incrementat les dotacions de bombers fins a completar un dispositiu total de 12 dotacions amb 55 efectius entre bombers i unitats de comandament.
A més, com a part del dispositiu global mobilitzat pel departament de Bombers de la Diputació de Castelló, s'ha comptat amb el reforç de 2 dotacions dels bombers de l'Aj. de Castelló i la col·laboració de mitjans sanitaris i Guàrdia Civil. L'empresa també ha col·laborat per a aconseguir aconseguir extingir l'incendi i també s'han personat en el lloc l'alcaldessa de Vall d'Alba, Marta Barrachina, i el diputat provincial de Bombers, Abel Ibáñez.
Quan han arribat els bombers de matinada, l'incendi ja hi havia afectant pràcticament la totalitat de la zona de magatzem de l'empresa. L'estructura de les naus ha començat a col·lapsar, per la qual cosa els bombers han dut a terme les tasques d'extinció des del perímetre exterior. Des del primer moment, l'objectiu ha sigut confinar l'incendi i evitar que el foc afectarà les instal·lacions de producció de l'empresa.
Per a això s'ha mobilitzat també un helicòpter d'extinció per a intervindre en la zona central de l'incendi per ser el sector mes inaccessible des de terra.
Finalment, els bombers han donat per controlat l'incendi sobre les 22.00 hores d'aquest diumenge, segons han informat el Centre de Coordinació d'Emergències i el Consorci Provincial de Bombers de Castelló. Han aconseguint evitar que es vera afectada la zona de producció, però han resultat afectats aproximadament uns 7000m² del magatzem.


Barrachina defensa a Almeria una PAC forta i sense cofinançament per al sector hortofructícola

Castelló acull este diumenge The Millars, una prova ciclista internacional amb prop de 2.000 participants
El recorregut de 156,7 quilòmetres travessarà més de 20 municipis i reunirà ciclistes de 36 nacionalitats

Nules acull el 29 de març una trobada mundial sobre la conservació de la biodiversitat agrícola
La jornada inclourà intercanvi de llavors tradicionals, activitats divulgatives i propostes obertes a tota la ciutadania

Nules reforça la prevenció contra els mosquits i demana la col·laboració ciutadana
L’Ajuntament intensifica els tractaments larvicides després de les pluges i apel·la a evitar aigua estancada en espais privats


