
La Generalitat invertirà prop de 500.000 euros en accessibilitat i patrimoni a Tales i Suera
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”
A més, s'han cedit set rajoles datades de 1920, en compliment de la voluntat del propietari original, Miguel Manuel Arrando
15/05/2024La signatura d'aquesta donació, realitzada pel regidor de Cultura, Daniel Álvaro, i Juan Bautista Gimeno Arrando, representa l'addició de peces valuoses a l'acerv del museu, que ara podrà exhibir i estudiar aquestes obres per al gaudi del públic.
Les obres de Manolo Safont, reconegudes pel seu ús del color, relleu i textura, aportaran un valor addicional a la col·lecció del museu, consolidant-lo com un referent cultural únic en la província i més enllà.
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”
L’Escola de Dansa destinarà la recaptació a l’ONG Tupay que treballa per l’educació a zones rurals del Perú
Aquesta nova iniciativa aplega als grups Venta Nova, Racó del Mercader, Reyes, Las Galeras i Rafalafena
750 kilos de sardina i 250 litres de vi al grau de Castelló
El Saló de Plens de l’Ajuntament acull l’acte d’homenatge institucional a la Banda Municipal
El projecte creat pels alumnes de l'ESAD viatja al certamen internacional Biodesign Challenge Summit 2025