
Castelló, Destinació Esportiva Estival, Una Amplia Programació Convida a un Estiu Actiu a les Platges
Mou-te Aquest Estiu a Castelló! Entrenament Funcional, Aquafitness i Ritmes per a Tothom a les Platges
Televisió de Castelló és per segon any consecutiu col·laborador d'esta prova esportiva
16/05/2024La segona edició de la Carrera de les Empreses Cambra de Comerç Castelló va reunir un total de 2.458 inscrits. Una competició que va més enllà de la mateixa amb un rerefons basat en la salut i benestar. Per això, s'ha donat 1€ per cada inscrit a l'associació del Telèfon de l'Esperança, una entitat bolcada en la salut mental.
Autoritats, sponsors i premiats s'han reunit en la Cambra de Comerç de Castelló per a posar punt i final, donant a conéixer que la nova data de la tercera edició serà el pròxim 11 de maig de 2025.
A l'acte ha sigut present Lola Guillamón, Presidenta de la Cambra de Comerç Castelló i Javier Valls, Gerent de la Cambra de Comerç Castelló. També han assistit Susana Fabregat, Subdelegada del Consell i Maica Hurtado, Regidora d'Esports Ajuntament de Castelló.
Durant el lliurament de premis es va reconéixer tant als guanyadors de les carreres 5k i 10k com als guanyadors per categories depenent del tipus d'empresa amb la qual participaven. A més, també va haver-hi un espai dedicat als patrocinadors de la mateixa en el qual Televisió de Castelló va poder arreplegar el seu reconeixement com ‘sponsor’ per segon any consecutiu.
Mou-te Aquest Estiu a Castelló! Entrenament Funcional, Aquafitness i Ritmes per a Tothom a les Platges
El Consorci de Bombers impulsa dotze jornades per millorar la resposta municipal davant catàstrofes
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”
El termini de presentació de les sol·licituds s'inicia hui, 2 de juliol, i romandrà obert al llarg de 20 dies hàbils, fins al pròxim 29 de juliol
Del luxe de Leo a l’aventura de Sagitari, coneix el destí perfecte per a tu segons el teu horòscop… i el teu ascendent!
750 kilos de sardina i 250 litres de vi al grau de Castelló