
La Conselleria de Sanitat posa en marxa unitats pioneres de detecció precoç en l’àmbit escolar
Aquestes unitats, que ja estan en funcionament, permetran una intervenció més ràpida i especialitzada per a l’atenció de la salut mental dels estudiants
Divendres passat la Comunitat Valenciana va complir tres dies consecutius sense registrar cap defunció per coronavirus
Sanitat06 de julio de 2020 REDACCIÓLa Comunitat Valenciana va registrar divendres passat cap defunció per coronavirus per tercer dia consecutiu. D'aquesta forma, les últimes dades facilitades per la Conselleria estableixen que fins al moment el número total de morts en la Comunitat és de 1.475 persones.
Pel que fa a l'última hora dels contagis en la Comunitat Valenciana, aquest passat cap de setmana s'ha registrat un cas positiu d'una funcionària de València. Es tracta d'un cas importat de Lleida que s'ha produït pel contacte amb un familiar que resideix a Lleida.
Aquest cas positiu ha obligat a posar en quarantena a quatre empleats públics que mantenien un contacte estret amb la funcionara. A més, aquest diumenge 5 de juliol es va procedir a la desinfecció integral de tota la planta de l'edifici de la Conselleria en el qual treballa aquesta funcionària, a la Ciutat Administrativa 9 d'Octubre. També s'han desinfectat les zones comunes que freqüentava la treballadora, segons han informat fonts de la Conselleria.
I a nivell nacional cal destacar que ahir per primera vegada des que finalitzara l'estat d'alarma es va confinar de nou a dues comarques senceres a causa dels reborts de coronavirus. Es tracta, d'una banda, de la comarca de Segrià, a Lleida, amb més de 200.000 habitants, i de la comarca de A Mariña, a Lugo, després de registrar-se més d'un centenar de casos de covid-19.
Aquestes unitats, que ja estan en funcionament, permetran una intervenció més ràpida i especialitzada per a l’atenció de la salut mental dels estudiants
L'alcaldessa Begoña Carrasco destaca l'aposta de la Generalitat per millorar la qualitat assistencial a la província de Castelló
El cap de pneumologia ens explica com celebraran aquestes jornades.
Parlem de l'escleròsi amb part de l'Associació.
Salvador Peiró, especialista en Medicina Preventiva i Salut Pública
El CEIP Armelles de Castelló entrevista al Centre de Transfusió de Sang al seu programa de radio.
La mascletà d'aquest dissabte ha comptant amb un total de 210 quilos de pólvora
L'alcaldessa de la ciutat ha participat en la desfilada i ha ofrenat a “la mareta”, amb la indumentària tradicional, al costat de les Reines de les Festes i les Dames de la Ciutat, la regidora de Festes i altres edils del govern municipal i representants de la Junta de Festes
Un espectacle innovador que ha conjugat la pirotècnica amb diferents imatges projectades en el cel gràcies al vol coordinat de més de 300 drons
L'última mascletà d'aquesta Magdalena 2025 ha comptat amb 308 quilos de pólvora
L’alcalde de la ciutat ha agraït l’acollida i ha recordat que “en els últims anys hem invertit molt en aquest barri, un districte que, quan arribàrem al govern, estava abandonat”