Última hora del coronavirus

    Divendres passat la Comunitat Valenciana va complir tres dies consecutius sense registrar cap defunció per coronavirus

    06/07/2020 REDACCIÓ
    masca-kmED-U110354759196gkD-624x385@Diario Montanes
    El Diario Montañés

    La Comunitat Valenciana va registrar divendres passat cap defunció per coronavirus per tercer dia consecutiu. D'aquesta forma, les últimes dades facilitades per la Conselleria estableixen que fins al moment el número total de morts en la Comunitat és de 1.475 persones.

    Pel que fa a l'última hora dels contagis en la Comunitat Valenciana, aquest passat cap de setmana s'ha registrat un cas positiu d'una funcionària de València. Es tracta d'un cas importat de Lleida que s'ha produït pel contacte amb un familiar que resideix a Lleida.

    Aquest cas positiu ha obligat a posar en quarantena a quatre empleats públics que mantenien un contacte estret amb la funcionara. A més, aquest diumenge 5 de juliol es va procedir a la desinfecció integral de tota la planta de l'edifici de la Conselleria en el qual treballa aquesta funcionària, a la Ciutat Administrativa 9 d'Octubre. També s'han desinfectat les zones comunes que freqüentava la treballadora, segons han informat fonts de la Conselleria.

    I a nivell nacional cal destacar que ahir per primera vegada des que finalitzara l'estat d'alarma es va confinar de nou a dues comarques senceres a causa dels reborts de coronavirus. Es tracta, d'una banda, de la comarca de Segrià, a Lleida, amb més de 200.000 habitants, i de la comarca de A Mariña, a Lugo, després de registrar-se més d'un centenar de casos de covid-19.

    El més vist