
Els sindicats educatius convoquen vaga el 31 de març i intensifiquen les mobilitzacions per la situació del professorat
Redacción
29/03/2026STEPV, CSIF, CCOO i UGT denuncien falta de negociació real amb la Conselleria d’Educació
Redacción


Les obres del carrer Trinidad s’iniciaran al llarg d’aquesta setmana i posaràn punt i final, suposadament, el pròxim mes de febrer. Després de dos intents aÏlats el passat mes d’abril per a la preparació de les obres, el consorci municipal ha donat llum verd al projecte.
Durant tot aquest termini, el carrer permaneixerà tallat al tràfic, encara que per facilitar la circulació de vehicles, el pas s’obrirà de 18.45 a 7.45 hores, tal i com es va fer en el carrer Navarra. Un projecte accesible i obert a la sostenibilitat, com ja hem vist al barri vei de san Fèlix.
Així, el projecte de les Zones de Baixes Emissions, es preveu que finalitze a finals de gener de 2025, amb l'objectiu principal d'habilitar una zona lliure de tràfic i accesible.





