
La nova campanya de Nadal busca incentivar l'activitat econòmica i comercial de la localitat fins al 6 de gener
Dins del cicle ‘Onda Inspira’, Mago More va presentar la seua xarrada ‘Superpoders’ davant més de 500 persones al Teatre Mónaco d’Onda
29/05/2024
Redacció
Inspirat en el seu llibre ‘Superpoders de l’èxit per a gent normal’, va ensenyar com aconseguir l’èxit mitjançant metes clares i mètodes senzills. El regidor Paco Pastor va destacar la importància d’aquestes conferències per al benestar i el creixement personal dels ondencs.
El cicle continuarà el 12 de juny amb Sergio Pla a la sala La Cassola, abordant el desenvolupament de la intel·ligència emocional i proporcionant eines per a una vida plena i feliç. ‘Onda Inspira’ reafirma el compromís de l’Ajuntament d’Onda amb la salut mental dels seus ciutadans.

La nova campanya de Nadal busca incentivar l'activitat econòmica i comercial de la localitat fins al 6 de gener

Reconeixement a l'Alta Cuina, L'Esdeveniment s'emmarca en el 'Mes de l'Arròs'

El programa d’obres i serveis ascendeix a 32,5 milions per als exercicis 2026-2027

Benjamín Garcés, fundador i CEO, exposa els avanços i reptes de les dues empreses tecnològiques

Els Ajuntaments podran presentar projectes fins al 15 de desembre de 2025

L’herència de Stephen King i l’ombra del cinema de Fincher en la seua narrativa