
Una consulta ciutadana amb 85 participants escull el 8 de gener com a alternativa al 26 de desembre, que l'any vinent cau en diumenge


Redacció


Aquest programa, que busca fomentar la generació de noves idees de negoci, comptarà amb la participació de 25 projectes procedents de diverses localitats, destacant que més de la meitat són liderats per dones, fet que reflecteix el creixent lideratge femení en l'àmbit empresarial.
Els projectes seleccionats abasten sectors variats, com moda, artesania, ciberseguretat, educació en línia, màrqueting digital i solucions tecnològiques amb intel·ligència artificial. Els participants rebran formació en àrees fonamentals per al desenvolupament dels seus projectes, així com assessorament, tutoria i mentoria per part d'empresaris i experts en diferents àrees empresarials.







