
Coronavirus: Castelló inicia la setmana amb 6 casos i 23 altes



La província de Castelló arranca una nova setmana amb 6 nous contagis per coronavirus, 23 altes i zero morts. A mes, la Comunitat acumula sis dies consecutius sense que es notifiquen defuncions a causa del virus.
Així es desprén de les dades facilitades per la conselleria de Sanitat, segons els quals en aquests moments queden actius 282 casos, es a dir, un 1,5% del total de positius
Respecte als nous contagis produïts aquests últims dies – cal recordar que no s'ha notificat res en tot el cap de setmana – la província suma 6 nous casos elevant la xifra total als 1.638 des de l'inici de la pandèmia.
Per part seua, el nombre de persones que han mort a causa del COVID-19 es manté en 227 mentre que el nombre de persones curades des de l'inici de la pandèmia és ja de 2.395 pacients.
A més, la situació als hospitals continua millorant a poc a poc. En aquests moments hi ha 5 persones ingressades, 1 més respecte a l'última actualització, però cap d'elles es troba en estat greu en l'UCI.
Per altra banda, la situació en les residències se manté sense canvis, no han hagut positius entre els interns ni tampoc entre els residents.




La Vuelta arranca este dissabte a Mònaco i passarà dos dies consecutius per Castelló

La Generalitat eleva a 39,5 milions d’euros el pressupost per al sector pesquer en 2026

El Programa Alba atén 541 dones víctimes d’explotació sexual a Castelló en el primer semestre

La Generalitat produirà 100.000 plantes autòctones per restaurar 160 quilòmetres de barrancs afectats per la dana
El pla actuarà en 53 municipis de les conques del Magre, Túria, Poio i Picassent i substituirà progressivament la canya invasora per vegetació de ribera. La inversió prevista ascendix a 56,4 milions d’euros.


