
Les Useres inverteix 10.000 euros en ajudes de menjador escolar per a les seues famílies.
El consistori garanteix el servei a 14 infants que havien quedat fora de les ajudes autonòmiques, prioritzant el benestar i la conciliació familiar.
Ester Giner desgrana la la programació preparada per a enguany
19/06/2024Televisió de Castelló es reunix amb Ester Giner, tinenta alcalde del Grau de Castelló, per a desgranar la programació per a les festes de Sant Pere 2024, les quals se celebren del 23 al 30 de juny. Giner revela que hi ha novetats: “el més nou és el que hem tornat a coses que es feien en anys anteriors, per exemple, el ‘Visca Sant Pere’ torna a celebrar-se en la Tinença d'Alcaldia.
Pel que fa a novetats la tinenta alcalde nomena la celebració de la transhumància, la qual es fa en altres pobles, però en el Grau és la primera vegada que tindrà lloc amb la finalitat que els més xicotets gaudisquen. Al que Ester Giner afig “els més xicotets també podran gaudir d'una ‘globotà’ infantil”.
D'altra banda, el recinte del port de Castelló, torna a ser protagonista en estes festes i és que es trasllada ací el recinte fester per a gaudir de diferents actuacions. “Estem treballant de la mà de l'autoritat portuària”, assegura Giner. L'edil també fa referència a totes les entitats i veïns que es bolquen en les seues festes perquè siga possible la celebració de les actuacions.
Les festes de Sant Pere tornen a coincidir amb Sant Joan el que farà del primer cap de setmana el Grau de Castelló s'òmpliga de veïns i visitants fent vibren amb les diferents actuacions el barri mariner de la ciutat. Des del consistori asseguren que el transport públic nocturn estarà assegurat fins a les 3 de la matinada durant el període de festes perquè els veïns de la ciutat puguen gaudir sense necessitat d'agafar el cotxe.
Des de la institució local animen a tot el que vulga acostar-se a gaudir al Grau de Castelló en unes festes que afirmen seran per a tota la família.
El consistori garanteix el servei a 14 infants que havien quedat fora de les ajudes autonòmiques, prioritzant el benestar i la conciliació familiar.
Deu Dies de Tradició, Gastronomia i Convivència per ha gaudir d'una programació per a totes les edats, amb actes taurins, culturals i religiosos en honor a la Mare de Déu del Carme.
Aquest esdeveniment, ja consolidat, convida a descobrir el Conjunt Històric Artístic de la localitat en una atmosfera de música i tradició.
El Consell Rector del Patronat Municipal de Festes aprova les bases per a l'elecció de les màximes representants i per a l'XI Concurs de Gaiates de mà.
La Regidoria de Família i Infància de Castelló valora la tasca de la Fundació Iniciativa Social, que oferix activitats gratuïtes a 23 menors del barri en situació de vulnerabilitat.
El Consorci Provincial de Bombers i mitjans de la Generalitat intervenen en set incendis simultanis, presumiblement causats per tempestes elèctriques.