
El centre Ramiro Izquierrdo de Castelló organitza una campanya de donació de sang
Els alumnes consciencien sobre la importància de donar sang
Dos quelonis van ser capturats accidentalment a Benicarló i Borriana, i el tercer a Cullera
Entrevistes21 de junio de 2024La Fundació Oceanogràfic i la Fundació Azul Marino han alliberat hui en la platja Voramar de Benicàssim tres tortugues marines curades a l'ARCA del Mar de l'Oceanogràfic. L'acte ha comptat amb la participació del secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, la vicealcaldessa de Benicàssim, Cristina Fernández, i la regidora de Platges, Elena Llobell, que han destacat la importància de tornar aquests animals al seu hàbitat natural. Les tortugues, capturades accidentalment per pescadors a Benicarló, Borriana i Cullera, van ser rescatades gràcies a la col·laboració de pescadors, el 112 i la Xarxa de Varades de la Comunitat Valenciana.
Dos de les tortugues, una de 56 quilos capturada a Benicarló i una altra de 12,5 quilos a Borriana, presentaven embòlia gasosa i van ser tractades a l'ARCA del Mar. La tercera, de 9 quilos, capturada a Cullera, no presentava alteracions. Durant l'alliberament, els quelonis van ser "batejats" com Voramar, Esperanza i Marina. L'esdeveniment va servir per a sensibilitzar els assistents sobre la importància de la protecció i conservació de les tortugues marines.
Els alumnes consciencien sobre la importància de donar sang
Coneix tots els detalls dels guanyadors d'aquest premi.
Parlem amb l'Escola d'Art i Disseny Superior al plató de Televisió de Castelló.
Parlem amb la presidenta de l'Associació Ohana
Des de Adepla afirmen haver viscut una baixada de turisme internacional i una climatologia inestable
El campió mundial en rescats de trànsit adverteix que els arnesos actuals no garanteixen la seguretat de les mascotes
Més neteja als carrers i menys cridades per baralles
Benlloch ha agraït l'acollida per part dels representants veïnals i ha reiterat que "estem ací perquè una bona manera d'avançar és donar la cara i conéixer de primera mà l'estat de les coses per a marcar prioritats en el pressupost i en l'agenda"
La mascletà d'aquest dissabte ha comptant amb un total de 210 quilos de pólvora
L'alcaldessa de la ciutat ha participat en la desfilada i ha ofrenat a “la mareta”, amb la indumentària tradicional, al costat de les Reines de les Festes i les Dames de la Ciutat, la regidora de Festes i altres edils del govern municipal i representants de la Junta de Festes
L’alcalde de la ciutat ha agraït l’acollida i ha recordat que “en els últims anys hem invertit molt en aquest barri, un districte que, quan arribàrem al govern, estava abandonat”