
El pressupost del Patronat Municipal de Festes creix quasi un 20% respecte a 2023 i supera els 2,6 milions d’euros en 2026
La inversió municipal augmenta en més de 330.000 euros i reforça la qualitat i continuïtat del calendari festiu
Bombers del Consorci Provincial de Castelló i de l'Ajuntament de Castelló treballen en la seua extinció
29/06/2024
Redacció
Els bombers del Consorci Provincial de Castelló estan treballant en un incendi industrial declarat a les 12:22 h d'aquest dissabte en una empresa de reciclatge a Almassora. Per a combatre el foc, s'han desplegat quatre dotacions de bombers, un camió nodrissa amb 35.000 litres de capacitat, i dues unitats de comandament del Consorci.
A més, dues dotacions i una unitat de comandament de bombers de l'Ajuntament de Castelló també estan participant en les tasques d'extinció, que continuen en aquests moments.

La inversió municipal augmenta en més de 330.000 euros i reforça la qualitat i continuïtat del calendari festiu

Més de 275 persones participen en una cursa solidària a benefici de l’associació “Sofía, la princesa guerrera”

Alumnat i docents celebren la fi del primer trimestre amb teatre, nadales i el tradicional repartiment de joguets.

Una iniciativa pionera que unix tradicions d'arreu del món per a fomentar la convivència i la concòrdia a la Comunitat Valenciana.

Castelló acomiadarà 2025 amb campanades a la Porta del Sol i al Grau, cotillons infantils i el repartiment de 4.800 bosses de clementines

La campanya es desenvoluparà fins al 6 de gener en diferents punts de la ciutat per a garantir la seguretat viària