
La tinenta d’alcalde del Grau i regidors del govern participen en el sopar de pa i porta del Serrallo
Les festes del Serrallo se celebren del 14 al 17 i del 22 al 24 d’agost amb actes musicals, gastronòmics i taurins
La CEV i la Consellera de Medi Ambient destaquen avanços en projectes estratègics per a la província i la Comunitat Valenciana
02/07/2024
La Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana s'ha reunit al costat de la Consellera de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori en l'Edifici Morú de la ciutat de Castelló.
Després de la seua trobada, Luis Martín, representant de CEV a Castelló assegura que veu “molta evolució de la dita a la feta”. Per la seua part la Consellera Salomé Pradas ha informat sobre les noves propostes que estan començant a “posar-se en marxa” en la Generalitat Valenciana.
Entre els projectes “que porten bloquejats diversos anys” es troba la futura carretera que connectarà Onda, l'Alcora i el Grau de Castelló que serà crucial per a la ceràmica, a més de la Llei de Costas que unificarà a la província “protegint la costa”. L'objectiu és avançar en la competitivitat de la província de Castelló i la Comunitat Valenciana sempre des de la major sostenibilitat possible.
Les festes del Serrallo se celebren del 14 al 17 i del 22 al 24 d’agost amb actes musicals, gastronòmics i taurins
L’Ajuntament d’Onda reforça la prevenció d’incendis amb labors de desbrossament en el terme municipal
Un simple anàlisi de sang permet detectar alteracions cromosòmiques com la síndrome de Down a partir de la setmana 10 de gestació
La institució provincial ha incrementat de 24 a 34 els punts de recàrrega
La institució provincial s’alia amb la Universitat ISIA de Roma per portar noves oportunitats a l’interior.
El centre oferirà 80 places residencials i 40 de centre de dia.