
El Consell aprova l'Oferta d'Ocupació Pública de Sanitat per a 2026 amb prop de 5.800 places
La Generalitat reforça l'Atenció Primària i la Salut Mental amb 600 places de Medicina de Família i 87 de Psicologia Clínica.
S'incrementarà la seguretat i assegurar un sistema d'evacuació eficient
03/07/2024
RedaccióAquestes mesures formen part d'un conjunt més ampli d'intervencions que també inclouen la millora del drenatge i la reforma de les deficiències en les zones de preferència i tribuna. Aquestes accions són essencials perquè l'Estadi Castalia obtinga la llicència d'activitat de la qual manca des de la seua construcció, atorgada per la Direcció General de Justícia.
L'estadi ha de complir amb les normatives de LaLiga davant el retorn del CD Castelló al futbol professional. El procés, que compta amb un pressupost de 200.000 euros finançats per l'Ajuntament, ha de completar-se abans de l'inici de la temporada en LaLiga Hypermotion el 24 i 25 d'agost.
La gespa estarà llesta per a la data, mentre que les millores en la coberta i les graderies podrien prolongar-se, aprofitant els períodes en els quals l'equip jugue fora o durant l'aturada nadalenca. Està previst que les graderies siguen construïdes aquest mes per a ser instal·lades a l'agost, amb una substitució gradual dels seients per uns altres de fàcil col·locació i retirada.

La Generalitat reforça l'Atenció Primària i la Salut Mental amb 600 places de Medicina de Família i 87 de Psicologia Clínica.

Una iniciativa pionera que unix tradicions d'arreu del món per a fomentar la convivència i la concòrdia a la Comunitat Valenciana.

El CEIP Ausiàs March acull una edició centrada en l'oci educatiu i la missió especial de "salvar el Nadal".

La consellera visita la residència ‘San Juan Bautista’ i destaca la necessitat de garantir entorns segurs i oportunitats per als menors tutelats.

Castelló acomiadarà 2025 amb campanades a la Porta del Sol i al Grau, cotillons infantils i el repartiment de 4.800 bosses de clementines

El Servei de Control realitza sis tractaments aeris en 12 municipis i intensifica la tasca terrestre després de les pluges de tardor.