Castelló cedix dos parcel·les per a construir vivendes socials

    Sergio Toledo, regidor de Vivenda i Ernesto Fernández, director general de EVHA, anuncien la construcció de vivendes socials

    08/07/2024RedaccióRedacció

    L'ajuntament de Castelló ha fet pública la cessió de dos parcel·les a la Generalitat Valenciana per a la construcció de vivendes de protecció pública

    Les parcel·les situades al carrer Rio Llobregat albergaran 120 vivendes repartides en més de 4000 metres quadrats i tenen com a objectiu facilitar l'accés a la vivenda per als menors de 35 anys. Encara que els terminis encara no estan establits, el primer plec de licitació tanca el pròxim 22 de juliol.

    El projecte “Pla Viu” impulsat per la Generalitat Valenciana, encara està en les seues primeres frases, el nombre de vivendes destinades a les províncies dependrà de la cessió de sòl per part dels ajuntaments. Aproximadament el 70% de la població està sota este pla. Si per alguna cosa es caracteritza, és per l'augment d'edat per a l'accés i per la millora dels requisits oferits.

    El més vist
    sant nicolau de bari

    Castelló Celebra la Festivitat de Sant Nicolau de Bari

    Redacció
    07/12/2025

    Les regidores de Festes i Turisme han acompanyat la Comissió en la Missa i Processó, destacant el paper de les 'festes de carrer' per a estrènyer llaços entre el veïnat i dinamitzar el carrer Alloza.