
Castelló lluita per aumentar el reciclatge els mesos d'estiu
Jesús

L’ajuntament de Castelló es suma a la 5ª edició del repte Banderes Verdes. Una iniciativa d'Ecovidrio que busca aconseguir augmentar el reciclatge de vidre als mesos d’estiu en les zones costaneres, a més de reconéixer el valor d’ajuntaments i hostalers. La ciutat competirà amb 156 municipis i 16.000 locals de tota Espanya per a obtindre una bandera verda. L’any anterior Castelló va aconseguir reciclar 456.540 kilograms d’envasos de vidre i uns dels objectius és millorar aquestes dades en un 2%.
El projecte s’ha presentat a la Tinència d’Alcaldia del Grau de Castelló, i ha comptat amb la presència de Sergio Toledo, conseller de Serveis Públics, Ester Giner, tinent d’alcalde i Roberto Fuentes, gerent d'Ecovidrio. Este no és el primer repte de compromís amb el medi ambient que afronta la ciutat de la plana, les últimes festes de la magdalena ja es va dur a terme una campanya de reciclatge amb la participació de les gallates i colles.
Com ha novetat a més de premiar al municipi guanyador, també es reconeixerà als 2 establiments que més reciclen, oferint-los publicitat i una masterclass del cuiner de renom i referent en sostenibilitat Ricard Camarena.




El Patronat de Festes aprova un pressupost rècord de 2,7 milions d'euros per a 2027

Els Bombers de Castelló mantenen el seu suport en l'extinció de l'incendi de la Vall d'Uixó

El Patronat de Turisme aprova un pressupost de més d'1,54 milions d'euros per reforçar la promoció de Castelló durant tot l'any

Morella inicia este dimecres el repartiment del llibre de festes 2026 amb tota la programació del mes d'agost
La publicació arribarà a les llars entre dimecres i dijous i incorpora, com a novetat, una guia comercial amb les empreses col·laboradores i els principals actes de les festes.


