
El Grau vibrarà amb “Grandes”, l’espectacle de JuanRa Castillo en homenatge als mites de la cançó espanyola
El Moll de Costa per emocionar el Grau amb la veu dels grans de la música
L'alcaldessa destaca la digitalització, accessibilitat i sostenibilitat a les platges, així com l'èxit del Festival del Vent
21/07/2024L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, acompanyada per Ester Giner i Arantxa Miralles, ha mantingut una reunió amb l'associació d'empresaris de les platges de Castelló, Adepla, per fer balanç de la temporada i planificar l'estiu de 2025.
Carrasco va destacar l'èxit del Festival del Vent, que va reunir més de 45.000 persones, i va anunciar que les dates per a 2025 seran el 7 i 8 de juny. També va ressaltar la bona ocupació hotelera del 76% al juny i el compromís de preparar les platges per a la Setmana Santa de 2025.
L'alcaldessa va subratllar l'aposta per la digitalització i les platges intel·ligents, amb la sol·licitud d'una subvenció europea de més de 2,6 milions d'euros, i la remodelació de l'avinguda Ferrandis Salvador amb una inversió de 3,7 milions d'euros. Aquestes millores inclouran més zones per a vianants, carril bici, bancs, fonts i papereres, buscant fer les platges més accessibles, sostenibles i gaudibles tot l'any.
El Moll de Costa per emocionar el Grau amb la veu dels grans de la música
L’esdeveniment, organitzat per l’Ajuntament d’Onda amb la col·laboració del Museu del Taulell i el suport d’entitats com ANPEC, AVEC-Gremio i l’ATC
Es quedaven amb comandes de clients i les venien en grups privats; entre els productes sostrets hi havia un televisor d’alta gamma
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”
Les autoritats, les reines de les festes i els veïns reten homenatge al patró del districte marítim amb la missa major, el lliurament del “Aladroc d’Or” i una espectacular mascletà