
Els veïns del Meridiano tanquen les seues festes amb la presència de regidors del Govern municipal
El tradicional sopar popular posa el punt final a uns festejos marcats per la convivència i les activitats lúdiques
Bombers de Castelló coordinen la seguretat amb l'Hospital General
24/07/2024El Servei Municipal de Bombers de Castelló ha visitat l'Hospital General per a coordinar el Pla d'Autoprotecció del centre, amb l'objectiu de mitigar riscos i millorar la seguretat. La reunió, encapçalada pel gerent del Departament de Salut de Castelló, Raül Ferrando, ha comptat amb la participació de l'oficial cap de Bombers, Antonio Costa, i altres responsables clau de l'hospital.
En la trobada s'han actualitzat detalls del Pla d'Autoprotecció, s'han planificat tallers formatius per al personal i s'han organitzat simulacres per a l'últim trimestre de l'any. Costa ha subratllat la importància d'una intervenció coordinada a causa de la complexitat del centre. Ferrando ha agraït la col·laboració dels bombers i ha destacat la formació del personal per a garantir la seguretat dels pacients. Aquesta visita és part d'un pla preventiu que inclou reunions similars en altres hospitals, com el de la Magdalena.
El tradicional sopar popular posa el punt final a uns festejos marcats per la convivència i les activitats lúdiques
L’Ajuntament d’Onda reforça la prevenció d’incendis amb labors de desbrossament en el terme municipal
Un simple anàlisi de sang permet detectar alteracions cromosòmiques com la síndrome de Down a partir de la setmana 10 de gestació
La institució provincial ha incrementat de 24 a 34 els punts de recàrrega
La institució provincial s’alia amb la Universitat ISIA de Roma per portar noves oportunitats a l’interior.
El centre oferirà 80 places residencials i 40 de centre de dia.