
El projecte SyMptOMS del grup d'investigació GEOTEC de l'UJI aprofita el potencial dels telèfons intel·ligents i dispositius portables per a innovar en el diagnòstic i tractament de trastorns mentals
La Aemet emet avisos grocs davant l'arribada d'un tàlveg que podria causar tempestes i un descens notable de temperatures a l'interior i litoral sud de la província.
13/08/2024D'acord amb les prediccions, este dimarts podrien registrar-se precipitacions de fins a 20 litres per metre quadrat a l'interior nord, acompanyades de tempestes amb possible graníssol i fortes ratxes de vent. Per al dimecres, el risc abastarà tant l'interior com el litoral sud, amb condicions meteorològiques similars.
Les previsions indiquen que les pluges o tempestes podrien començar esta vesprada a l'interior de Castelló. A més, s'espera que les temperatures màximes disminuïsquen en les àrees interiors, amb un descens més pronunciat el dimecres.
El dilluns, la calor intensa va persistir, amb temperatures que van superar els 37 graus en localitats com Zorita, segons les dades de la Associació Valenciana de Meteorologia. En altres zones, les temperatures es van mantindre similars a les del dia anterior, com en Atzeneta, on es van registrar 36,3 graus, lleugerament per davall del dia anterior, segons Aemet. D'altra banda, a Castelló, les temperatures màximes van descendir de 34,2 graus el diumenge a 32,6 graus el dilluns.
El projecte SyMptOMS del grup d'investigació GEOTEC de l'UJI aprofita el potencial dels telèfons intel·ligents i dispositius portables per a innovar en el diagnòstic i tractament de trastorns mentals
L'alcalde Bernabé Sangüesa destaca la importància d'ambdues actuacions per a la millora dels accessos i la seguretat dels vianants.
La ciutat acollirà 38 espectacles de 24 companyies internacionals en els dos últims caps de setmana de setembre.
Un hivernacle de pitayes a Moncofa, saquejat sense deixar fruita per a la collita
La directiva es posa a buscar un substitut per a reconduir la situació de l'equip
El Consell Sectorial de Comerç acorda un calendari d'accions conjuntes