
La zona lúdica del Port de Castelló ha estat l'epicentre d'un cap de setmana de fantasia, tallers i superherois, impulsat per l'Ajuntament i PortCastelló.
L'Ajuntament de Castelló transformarà l'antic solar del Mercat del Dilluns com a part del projecte de la Zona de Baixes Emissions, incorporant millores i zones verdes.
15/08/2024
Jesús
L'aparcament Goliat, situat en l'antic solar on se situava el Mercat del Dilluns, es convertirà en un pàrquing de pagament a partir de 2025. Este espai, al costat de l'avinguda de la Mar, serà transformat en un aparcament dissuasiu dins del marc del projecte de la Zona de Baixes Emissions de Castelló.
L'obra, que marcarà l'última fase de la ZBE, s'espera estiga finalitzada abans que acabe l'any vinent. Els treballs inclouran l'adequació de la parcel·la, amb millores com el repintat, reasfaltat i instal·lació de barreres d'accés. A més, l'aparcament a l'aire lliure comptarà amb zones verdes, en línia amb el pla de renaturalització de l'Ajuntament, que busca incrementar la vegetació a la ciutat.
Una vegada completades les obres, els usuaris hauran de pagar per a utilitzar l'aparcament, encara que el preu encara no s'ha definit. Es considera la possibilitat que siga similar al de l'ORA, però amb un horari més ampli. A més, el tiquet de l'aparcament servirà també com a bitllet per al Tram que connectarà amb el centre de la ciutat, reforçant la seua funció com a aparcament dissuasiu.
La gestió de l'aparcament, que encara està per definir, podria ser pública o privada, una decisió que es prendrà en la segona mitat de 2025. Encara que el terreny és majoritàriament de propietat municipal, una part pertany a un propietari privat. L'Ajuntament no ha iniciat els tràmits per a adquirir esta porció, ja que el projecte inicial només contempla l'ús del sòl municipal. Més endavant, s'avaluarà si és necessari delimitar o ampliar el projecte.

La zona lúdica del Port de Castelló ha estat l'epicentre d'un cap de setmana de fantasia, tallers i superherois, impulsat per l'Ajuntament i PortCastelló.

La dimissió es produeix només uns dies després de l'aniversari de la riuada que va assolar la Comunitat Valenciana i del Funeral d'Estat, on el president va ser esbroncat per familiars de les 229 víctimes mortals.

El Cent per Cent dels Beneficis Destinat a Millorar el Benestar Emocional dels Menors Hospitalitzats

Prioritat als Entorns Rurals, Lluita Contra l'Aïllament en Municipis de Menys de 5.000 Habitants

El Concert Inclou l'Estrena Absoluta de ‘Tirant’, del Compositor Daniel Guerola

Les Celebracions Arriben a la Ciutat en la Mar com a Recompensa a la Intensa Temporada Estival