
250 conductors a juí a la Comunitat Valenciana per delictes viaris al juliol
Jesús


Durant el mes de juliol passat, l'Agrupació de Trànsit de la Guàrdia Civil de la Comunitat Valenciana va posar a disposició judicial a un total de 250 conductors com a presumptes autors de delictes contra la seguretat viària.
Entre les actuacions més destacades, 87 conductors van ser detinguts per conduir sense permís o llicència. D'estos, 44 casos corresponien a la pèrdua total de punts, 7 a la privació cautelar del permís per decisió judicial, i 36 a persones que mai havien obtingut el permís o la llicència per a conduir.
Així mateix, 142 conductors van ser processats per manejar vehicles sota els efectes de l'alcohol, 9 per conducció temerària, 2 per excés de velocitat, 1 per abandonar el lloc d'un accident i 9 per conduir amb drogues en l'organisme.


A la província de Castelló, es va actuar específicament contra 11 conductors per mancar de permís o llicència, 17 per conduir sota els efectes de l'alcohol, 2 per conduir amb drogues en l'organisme, 1 per conducció temerària i 1 per excés de velocitat.
Este desplegament de control i seguretat en les carreteres valencianes subratlla el compromís de les autoritats per a garantir la seguretat viària i reduir el nombre d'infraccions greus que posen en risc la vida dels ciutadans.


La Guàrdia Civil investiga un home a Vinaròs per simular presumptament un robatori per cobrar l’assegurança del mòbil

La Policia Local confisca més de 400 productes en el dispositiu contra la venda ambulant il·legal a les platges de Castelló

La Plaça Major celebrarà els 775 anys de Castelló amb un gran tribut gratuït a Mecano
El grup Dalí actuarà este dissabte 5 de setembre, a les 21.30 hores, amb un espectacle de 90 minuts que recuperarà alguns dels grans èxits de la banda dels anys 80. L’entrada serà gratuïta.

El Gurugú estrena este dissabte el Castellón Beach Festival amb deu hores d’esport, música i oci

La Diputació culmina la restauració de les pintures murals de l’ermita de l’Avellà de Catí





