
L'Ajuntament de Castelló es reuneix amb comerciants per a resoldre dubtes sobre ajudes econòmiques
Marta Alacreu


El regidor de Comerç i Consum, Alberto Vidal, s'ha reunit amb representants de les associacions comercials de Castelló per a atendre dubtes i rebre propostes relacionades amb les ajudes econòmiques destinades a mitigar les pèrdues sofertes per les obres en la ciutat. Vidal va destacar la importància de "l'escolta ciutadana" i va reafirmar el compromís del govern municipal de treballar conjuntament amb els comerciants per a assegurar l'efectivitat d'aquestes mesures.
La línia d'ajudes, que ascendeix a 2 milions d'euros, està dirigida a autònoms i microempreses del comerç minorista de Castelló. Els negocis interessats poden sol·licitar fins a 3.000 euros per a cobrir despeses corrents realitzades des de l'1 de gener de 2024 fins a la data de presentació de la sol·licitud, el termini de la qual finalitza el pròxim 9 de setembre.




Castelló destina 800.000 euros a una nova campanya de bons comercials per impulsar el comerç local
L'Ajuntament aprova una nova edició dels Bons Castelló i dona llum verda als Premis Castelló Emprén 2026, dotats amb prop de 400.000 euros per reconéixer el talent empresarial de la ciutat.

Castelló reforça la lluita contra el mosquit tigre amb la tècnica de l’insecte estèril
L'Ajuntament de Castelló aplica per segon any consecutiu aquest sistema biològic en col·laboració amb la Generalitat després dels bons resultats obtinguts en la campanya anterior.

Castelló inicia les obres de la Mançana Albinegra amb el trasllat de les pistes de pàdel de Castàlia

Castelló crea els Premis Castelló Emprén 2026 amb prop de 400.000 euros per impulsar el talent empresarial


