
La Diputació revisa el servei d'Ofisam per a optimitzar l'atenció als municipis del nord
Ainoa Manzana

La Diputació Provincial de Castelló ha començat la reestructuració del servei d'Ofisam amb l'objectiu de millorar l'atenció a les localitats xicotetes del nord de la província. En una reunió celebrada recentment a Palanques, representants de la Diputació, incloent la vicepresidència econòmica, es van reunir amb alcaldes i altres responsables municipals per revisar el programa i abordar les queixes rebudes en els darrers anys.
La Diputació ha destacat la importància d'actualitzar un servei creat en els anys 90 per adaptar-lo a les necessitats actuals. La nova estructura pretén oferir un servei més eficient en àrees clau com secretària i intervenció per als municipis amb menys de 500 habitants i pressupostos inferiors a 200.000 euros. Aquesta reestructuració busca millorar la resposta a les necessitats locals i solucionar els problemes reportats pels ajuntaments.
La Diputació continuarà amb aquesta reestructuració a la zona sud de la província, en la comarca de l'Alt Palància, amb l'objectiu d'escoltar les demandes de tots els municipis i garantir que el servei d'Ofisam compleixi amb les expectatives. La institució provincial es compromet a millorar l'atenció per assegurar que els ajuntaments menuts reben el suport necessari per a una gestió administrativa eficaç.


L'Intermaquinas Benicarló incorpora el base David Òrrit per a reforçar la direcció de joc

Castelló celebrarà la Nit de Sant Joan amb concurs de coques, correfoc, foguera i castell de focs artificials a la platja del Gurugú

La Diputació de Castelló celebrarà el Debat sobre l'Estat de la Província el pròxim 14 de juliol coincidint amb els tres anys de legislatura

La primera desfilada de moda inclusiva de Castelló ompli la plaça de la Pescateria de diversitat, emoció i comerç local

Castelló reuneix startups i grans empreses per a impulsar nous models d'innovació compartida






