
Rytme de La Vall d'Uixó celebra el seu festival de fi de curs amb una gala solidària
L’Escola de Dansa destinarà la recaptació a l’ONG Tupay que treballa per l’educació a zones rurals del Perú
Els caps de setmana, des del 17 de juliol i fins al 30 d'agost, hi haurà actuacions musicals a l'aire lliure en diversos espais de la ciutat com a incentiu per al comerç i l'hostaleria
09/07/2020 REDACCIÓL’Ajuntament de Vila-real ha presentat el festival Vila-real Renaix per a gaudir de la gastronomia i la música a l'aire lliure durant les vesprades-nits d'estiu a la ciutat. Un festival que naix amb la voluntat de promocionar els grups de música locals i alhora reactivar el consum i impulsar el comerç i hostaleria de Vila-real. Els caps de setmana, des de divendres que ve 17 de juliol i fins al 30 d'agost, hi haurà actuacions musicals en diversos espais de la ciutat a l'aire lliure per a amenitzar l'oci, complint amb les mesures de prevenció sanitàries i el distanciament social.
La plaça de la Vila, l'avinguda de la Murà, la plaça del Llaurador, la plaça Colom i el carrer Pere Gil, són alguns dels llocs on es podrà gaudir del comerç, la gastronomia i restauració local acompanyats per la música ambient d'algun dels grups de música de la ciutat.
En total hi ha previstos 21 dies d'actuacions, on s'abastaran tots els gèneres musicals, des del flamenc, el rock o les xarangues, distribuïdes per a les vesprades-nit d'estiu, en horari de 19.00 a 21.00 hores, i també nocturn, de 23.00 a 01.00, per als divendres i dissabtes. Els diumenges sempre seran de 19.00 a 21.00 hores.
El festival s'emmarca en el Pla d'ajuda a l'economia local per a afavorir el renaixement econòmic i social de Vila-real. En la mateixa línia, està la campanya 'Queda't de festa al poble' destinada a incentivar el consum de l'oci nocturn en els pubs i discoteques i on també s'aferma la col·laboració públic-privada mantinguda per l'executiu en moltes de les seues actuacions i iniciatives.
Aquest festival naix del Registre municipal d'iniciatives culturals acordat per unanimitat per tots els grups polítics de l'Ajuntament reunits en la taula del Pacte local pel renaixement de Vila-real. Els partits van decidir dotar a aquest Registre d'activitats culturals amb 20.000 euros.
L’Escola de Dansa destinarà la recaptació a l’ONG Tupay que treballa per l’educació a zones rurals del Perú
Del luxe de Leo a l’aventura de Sagitari, coneix el destí perfecte per a tu segons el teu horòscop… i el teu ascendent!
Del 4 al 13 de juliol, la Platja del Gurugú i la Piscina Olímpica Municipal es convertixen en la seu nacional de Salvament i Socorrisme.
El projecte creat pels alumnes de l'ESAD viatja al certamen internacional Biodesign Challenge Summit 2025
EI Covid la grip són les úniques malalties per davant de les de transmissió sexual
El nou contracte aposta per la reorganització de línies, la digitalització i autobusos sostenibles