'Castelló bassat en una història real' és el lema de la campanya promocional
L’Alcora inicia cursos gratuïts per a millorar les competències digitals de la població
El programa, en col·laboració amb Adecco, busca reduir la bretxa digital entre els ciutadans
General09 de septiembre de 2024Ernesto BirembergL’Ajuntament de l’Alcora, en col·laboració amb Adecco Learning & Consulting, ha començat una sèrie de cursos gratuïts dirigits a millorar les competències digitals dels veïns. L’alcalde Samuel Falomir i el regidor de Promoció Econòmica Pablo Delgado han visitat el primer curs, que té lloc al Casal Jove i se centra en l’ús de telèfons mòbils per a facilitar les gestions diàries.
Aquesta iniciativa forma part d’un programa més ampli, recolzat per la Conselleria d’Innovació, que preveu formar a 74.000 persones en tota la Comunitat Valenciana fins al 2026, amb fons europeus i autonòmics.
El Mercat de Sant Antoni es modernitza amb més de 1.000 m² de ceràmica i noves funcionalitats
L'alcaldessa de Castelló ressalta la importància de la participació ciutadana i l'ús de materials locals en la remodelació finançada amb Fons Europeus
Sandra Navarro i Jordi Vera van ser els encarregats d'acomiadar l'any amb 12 grillons de clementines
L'Ajuntament de Castelló reforça l'oferta nadalenca amb el Mercat a la plaça de Santa Clara
Artesans de la província es reunixen a Castelló
David Vilarroig, la Gaiata 15 Sequiol i el CEIP Isidoro Andrésguanyadors del XXIV Concurs de Pesebres de Castelló
El regidor de participació ciutadana a anunciata la creació d'una nova secció per a "famílies", per al pròxim any 2025
Castelló obri el termini per a les candidatures de Pregoner i Pregoner Infantil per a les Festes de la Magdalena
Les sol·licituds es podran presentar fins al 20 de gener per a optar a un dels càrrecs més emblemàtics de les festes
Castelló ultima els preparatius per a la festivitat de Sant Antoni amb activitats tradicionals i novetats al Grau
La ciutat acollirà un complet programa que inclou la benedicció d'animals, desfilades i repartiment de rollos
Sis Jugadores del NBF participen en el Campionat d'Espanya de seleccions autonòmiques
Les jugadores de l'infantils campiones d'Espanya, i les cadets es fan amb una sisena posició
'Castelló bassat en una història real' és el lema de la campanya promocional
Balanç d'accidents en carreteres de l'últim any