
Durant l'estiu els veïns de Castelló no han deixat de donar sang
Redacció

Virgínia Callao, directora del Centre de Transfusió de Sang a Castelló visita el plató de Televisió de Castelló en la seua secció habitual. Durant la primera entrevista de la jornada va agrair a tots els donants la seua implicació, afirmant que hi ha suficient de reserva de sang a la província i a més anuncia unes noves jornades de donació amb espectacle inclòs per al pròxim 20 de setembre.
D'altra banda, Callao destaca que l'estiu sol ser una època en la qual baixen les reserves de sang, però a diferència d'altres anys, en este 2024 la baixada no ha sigut significativa i els donants han continuat acudint. “Estic molt agraïda als donants (...)Este estiu he pogut adonar-me d'alguna cosa que ja sabia, però que he confirmat. Els donants són meravellosos i deixen qualsevol cosa que tinguen de costat per a vindre a donar”, afig la directora del Centre de Transfusions.
D'altra banda, anima als donants a continuar acudint al centre i anima també als que no ho són que comencen a fer-ho ja que un bon estat en les reserves de sang actualment no l'assegura per a un futur, ha d'haver-hi donacions de manera diària. Destacar que cadascuna d'estes pot salvar la vida de tres persones, ja que cada bossa de sang té tres receptors.


Finalment ha anunciat que el pròxim 20 de setembre hi haurà una jornada de donació especial amb espectacle inclòs.


La Generalitat destina 8 milions d’euros a incorporar 200 nous agricultors al camp valencià

La Generalitat abona el 98% de les ajudes als familiars de víctimes de la dana, amb 17 milions ja pagats

L’ITC amplia la seua col·laboració amb el sector del vidre per impulsar nous projectes d’innovació

LA UNIÓ reclama que la bonificació del gasoil agrícola s’aplique directament en el moment de repostar

Castelló acosta els esports nàutics a les persones amb discapacitat amb la VI jornada ‘Mediterrani Accessible’
La platja del Palmeral, davant del Planetari, acollirà este diumenge 6 de setembre activitats de busseig, cadires amfíbies, bicicletes adaptades i sensibilització ambiental en una jornada oberta també a familiars i altres col·lectius.





