
l'Amics perd en el seu debut al Ciutat i el Proinbeni UPB Gandia s'emporta la victòria (80-100)
El desacert en el llançament exterior i la solidesa defensiva dels de La Safor van condemnar els de la capital de La Plana en el segon compromís lliguer.
Els residents podran adquirir bons de 40 € per només 20 €, a canviar en comerços locals adherits a la campanya
16/09/2024L’Ajuntament de Peníscola ha posat en marxa la segona edició del Bo Comerç, amb l’objectiu de fomentar les compres en el comerç local després de la temporada turística. Els consumidors podran adquirir bons per valor de 40 €, pagant únicament 20 €, per a usar-los en els comerços que participen en la iniciativa.
Els negocis poden inscriure’s fins al 27 de setembre, mentre que els bons estaran disponibles entre l’1 i el 13 d’octubre. La campanya compta amb una inversió total de 100.000 €, finançada per l’Ajuntament i la Conselleria de Comerç.
El desacert en el llançament exterior i la solidesa defensiva dels de La Safor van condemnar els de la capital de La Plana en el segon compromís lliguer.
El regidor Juan Carlos Redondo, pregoner de les festes, destaca els "105 anys d'història" de l'entitat sumant a la vida social i cultural de la ciutat.
La mostra, organitzada per l'ATC, arriba per primera vegada a l'Emblemàtic Edifici Moruno fins al 24 d'octubre.
La presidenta de la Diputació lloa la "lleialtat, sacrifici i compromís" de la Benemèrita en la defensa de l'Estat de dret.
El Govern Provincial presenta una moció per al pròxim ple per a instar els ministeris a publicar de forma immediata totes les dades sobre les incidències a Castelló.