
La ciutat reunirà del 7 al 9 de novembre participants de tota Iberoamèrica per fomentar vocacions científiques juvenils i acostar la ciència al gran públic.
Els residents empadronats podran obtindre fins a 200 € en compres pagant només la meitat
01/10/2024L'Ajuntament de Peníscola ha posat en marxa la segona edició de la seua campanya de Bo Comerç per a dinamitzar les compres en els comerços locals. Els ciutadans empadronats poden adquirir bons per 40 € pagant només 20 €, amb un límit de cinc bons per persona, la qual cosa permet gastar fins a 200 € pagant-ne 100. Aquesta iniciativa estarà disponible fins al 13 d'octubre, i s'espera que impulse el consum local en finalitzar la temporada turística alta.
El consistori ha destinat 50.000 € per a subvencionar els bons, la qual cosa generarà un total de 100.000 € en compres en els establiments locals adherits. Entre els negocis participants es troben botigues de moda, calcer, alimentació i llibreries, que esperen beneficiar-se de l'augment de vendes gràcies a aquesta acció. Els bons es poden adquirir i gestionar a través de la web habilitada per a la campanya.
La ciutat reunirà del 7 al 9 de novembre participants de tota Iberoamèrica per fomentar vocacions científiques juvenils i acostar la ciència al gran públic.
La iniciativa arriba als pobles de menys de 1.000 habitants per conscienciar i formar sobre la importància de protegir el patrimoni natural.
Una enquesta revela que la joventut agrària reclama suport real, formació pràctica i una major rendibilitat per a garantir el relleu generacional al sector.
L'escorta nord-americà, jove i amb gran projecció, aterra a Castelló per aportar talent, intensitat i capacitat anotadora a l'equip de José Luis Pichel.
Un cap de setmana intens que comença el divendres 11 de juliol, a les 22.00 h, a la plaça Major
L'actuació compta amb una inversió de 41.612 euros i es preveu que els panells instal·lats subministren el 15% del consum de l'edifici