
Les actuacions s'han centrat principalment en sanejaments de façanes, retirada d'arbres caiguts i treballs d'aigües a tota la província.
Demà a partir de les 8:30h del matí a l'Hospital General de Castelló
04/10/2024El Gremi de Fornes participa en la jornada de donació de sang de demà a partir de les 8:30h en el Centre de Transfusió de Sang. Als donants que acudisquen demà se'ls regalen unes rosquilletes o entrepans de pernil realitzats de manera artesanal pel Gremi de Forners, els qui ja porten col·laborant 15 anys.
Les actuacions s'han centrat principalment en sanejaments de façanes, retirada d'arbres caiguts i treballs d'aigües a tota la província.
L'alcaldessa Begoña Carrasco, juntament amb els regidors d'Emergències i Infraestructures, ha recorregut els punts d'acumulació d'aigua després de la reunió del CECOPAL.
El regidor Juan Carlos Redondo, pregoner de les festes, destaca els "105 anys d'història" de l'entitat sumant a la vida social i cultural de la ciutat.
La presidenta de la Diputació lloa la "lleialtat, sacrifici i compromís" de la Benemèrita en la defensa de l'Estat de dret.
El Govern Provincial presenta una moció per al pròxim ple per a instar els ministeris a publicar de forma immediata totes les dades sobre les incidències a Castelló.