
La trobada, organitzada per les quatre xarxes estatals més influents, reunirà 200 participants per a transformar el Pacte Intergeneracional en polítiques locals pràctiques i efectives.
L’alcaldessa Begoña Carrasco destaca la solidaritat de Castelló en la II Cursa 5K i Marxa a favor de la investigació
07/10/2024
Marta Alacreu
La ciutat de Castelló ha viscut un matí de solidaritat i esport amb la participació de més de 650 persones en la II Cursa Solidària 5K i Marxa organitzada per l’Associació contra la Leucèmia de Castelló (Asolecas). L’alcaldessa, Begoña Carrasco, acompanyada per regidors de l’Ajuntament, ha ressaltat la importància d’aquest tipus d’esdeveniments per a impulsar la investigació i sensibilitzar sobre la leucèmia, destacant el suport continu de la ciutat a causes solidàries.
L’esdeveniment ha posat fi a la ‘Setmana contra la Leucèmia’, que va incloure activitats de donació de medul·la i una gala solidària per a recaptar fons. Carrasco ha subratllat el compromís de l’Ajuntament en la lluita contra aquesta malaltia i ha elogiat la resposta dels castellonencs, qui han contribuït a la causa amb la seua participació activa en la cursa i la marxa, reafirmant la força de la comunitat quan s’uneix per una causa comuna.

La trobada, organitzada per les quatre xarxes estatals més influents, reunirà 200 participants per a transformar el Pacte Intergeneracional en polítiques locals pràctiques i efectives.

El centre històric es transforma fins al 8 de desembre en un punt d'oci i trobada per a tota la família, impulsant la dinamització del comerç local en l'inici de la campanya nadalenca.

El restaurant Casa Lola del Grau de Castelló s'alça amb el primer premi d'una edició que ha comptat amb 26 establiments participants i ha estat decidida pels comensals.

La Ciutat a la Mar reforça l'oferta festiva amb revetlles populars per Nadal, Cap d'Any i Reis, l'ampliació de l'enllumenat a la muralla nord i més espais per a l'atenció dels més menuts.

L'objectiu de la visita era acostar als estudiants de primer cicle el paper i el funcionament de l’administració local, fent-los partícips de la gestió municipal.

L'obra, que inclou prop de 200 peces amb teules fetes manualment, ha estat visitada per representants municipals, la Reina de les Festes i la seua cort d'honor, i espera rebre prop de 1.200 escolars.