
ATC i ITC aprofundeixen en el potencial de la ceràmica en la construcció industrialitzada
S’ha posat de manifest la necessitat de desenvolupar mètodes de construcció més eficients i sostenibles
La ciutadania participa en els actes festius que ressalten la identitat valenciana
09/10/2024Nules ha celebrat el Dia de la Comunitat Valenciana amb la tradicional processó cívica, on la Real Senyera ha estat traslladada des de l’Ajuntament fins a l’avinguda de Jaume I. La jornada ha inclòs un homenatge al rei Jaume I, amb la participació de diverses entitats locals com la Banda Artística Nulense, la Coral de Sant Bartomeu i la Colla de Dolçainers i Tabaleters.
L’alcalde de Nules, David García, acompanyat per la Reina de la Vila, Nora Cano, i altres membres de la Corporació Municipal, ha dipositat una corona de llorer davant l’escultura de Jaume I. L’acte ha conclòs amb una mascletada i la solta de coloms, en col·laboració amb l’Associació de Colombicultura de Nules, destacant la importància d’aquesta festivitat per a la unitat del poble valencià.
S’ha posat de manifest la necessitat de desenvolupar mètodes de construcció més eficients i sostenibles
Professionals de 10 països participaran en xarrades i showcases entre el 15 i el 18 d’octubre.
L'alcaldessa Begoña Carrasco, juntament amb els regidors d'Emergències i Infraestructures, ha recorregut els punts d'acumulació d'aigua després de la reunió del CECOPAL.
La Regidoria de Turisme organitza una jornada per analitzar el potencial del turisme sènior i els reptes del turisme en entorns rurals de la província.
La presidenta de la Diputació lloa la "lleialtat, sacrifici i compromís" de la Benemèrita en la defensa de l'Estat de dret.
El Govern Provincial presenta una moció per al pròxim ple per a instar els ministeris a publicar de forma immediata totes les dades sobre les incidències a Castelló.