
Nules fomenta les habilitats comunicatives i el coneixement cultural amb el Programa Supera’t
El Programa Supera’t està destinat principalment a persones amb dificultats per a accedir al mercat laboral
La ciutat organitza una jornada de folklore, música i sabors de diverses comunitats llatinoamericanes juntament amb les tradicions locals
12/10/2024Amb la col·laboració de l’Ajuntament, la Diputació i l’Associació de Veïns Rafalafena, Castelló va festejar el Dia de la Hispanitat a la Plaça Maria Agustina. L’esdeveniment va reunir col·lectius culturals de països com Colòmbia, Argentina, Cuba i Veneçuela, que van instal·lar punts informatius i van oferir espectacles folklòrics. La celebració va incloure una desfilada que va recórrer el centre històric, culminant amb actuacions musicals i activitats que van promoure l’intercanvi cultural i la diversitat.
La jornada va començar amb l’obertura dels estands, on els assistents van poder conéixer les costums, tradicions i gastronomia de cada país representat. Al llarg del dia, el públic va gaudir d’una variada mostra de danses i música tradicional de les comunitats participants. L’acte, que va comptar amb la presència d’autoritats locals, va ser un reflex del compromís de Castelló amb la inclusió i la convivència, destacant la riquesa cultural que aporten les diferents nacionalitats a la ciutat.
El Programa Supera’t està destinat principalment a persones amb dificultats per a accedir al mercat laboral
També s'està realitzant neteja i manteniment d’exteriors d’instal·lacions esportives i educatives
L’Ajuntament d’Onda reforça la prevenció d’incendis amb labors de desbrossament en el terme municipal
Un simple anàlisi de sang permet detectar alteracions cromosòmiques com la síndrome de Down a partir de la setmana 10 de gestació
La institució provincial ha incrementat de 24 a 34 els punts de recàrrega
Els animals estaven en males condicions higienicosanitàries i alguns amb ferides infeccioses.