Torneig de Golf ‘Síndrome de Down Castelló 2024’ promou la inclusió laboral

    El torneig s’ha consolidat com un esdeveniment clau per a l’associació, proporcionant fons essencials per a la continuïtat dels seus programes de suport i foment de la inclusió social i laboral

    15/10/2024Marta AlacreuMarta Alacreu
    IMG_8441

    La 17a edició del Torneig de Golf ‘Síndrome de Down Castelló’ se celebrarà el pròxim 9 de novembre en Mediterráneo Golf, amb l’objectiu de recaptar fons per millorar la inclusió laboral de persones amb síndrome de Down i/o discapacitat intel·lectual.

    Alberto Mateu, president de l’Associació Síndrome de Down Castelló, ha destacat que els fons es destinaran al programa Ocupació amb Suport, que facilita la inserció laboral dels usuaris de l’associació. Empreses col·laboradores com Altadia, Pamesa i el Villarreal CF, entre altres, han confirmat la seua participació. Mar García, directora de Mediterráneo Golf, ha ressaltat la importància del torneig, que combina esport i solidaritat, convidant els socis a sumar-se a aquesta causa.

    El més vist