
El dimarts s’inicien les obres de la plataforma reservada per al TRAM entre l’Aeroclub i el Centenari
S’habilitaran tres noves parades al llarg de l’avinguda Ferrandis Salvador: Escola d’Hostaleria, residència de majors i hotel-golf
L’obra estarà tot l’any a l’oficina Tourist Info, promovent les festes de la Magdalena
15/10/2024La Gaiata 7 ‘Cor de la Ciutat’, que va obtindre el tercer premi en el X Concurs de Gaiates de Mà, s’ha instal·lat a l’oficina d’informació turística de l’estació de Renfe de Castelló. Aquest emblema de les festes de la Magdalena estarà exposat durant tot l’any amb l’objectiu de donar major visibilitat a la història i la cultura de la ciutat. La iniciativa busca que tant residents com visitants puguen conéixer de prop un dels símbols més importants de la identitat local.
Noelia Selma, regidora de Festes, i Arantxa Miralles, regidora de Turisme, han destacat la importància d’aquesta exposició, assenyalant que la Gaiata és un element clau de la cultura castellonenca. A més de la Gaiata 7, altres obres premiades, com la Gaiata 5 ‘Hort dels Corders’ i la Gaiata 15 ‘Sequiol’, també estan en exhibició en diferents punts turístics de la ciutat.
S’habilitaran tres noves parades al llarg de l’avinguda Ferrandis Salvador: Escola d’Hostaleria, residència de majors i hotel-golf
El Big Twin consolida Castelló com a punt de trobada internacional per als amants de les Harley
La convocatòria MIR 2026 establix nou hospitals acreditats en tota la Comunitat Valenciana.
La presidenta de la Diputació participa en les II Jornades de Comunicació i Pimes celebrades a Castelló.
Els treballs formen part de la recta final de les obres de la Zona de Baixes Emissions.
L'IBI baixarà un 2% més, acumulant un 8% de reducció en la legislatura.