
El festival ALMA aconseguix un record de participants amb 1.200 treballs presentats
Redacció


El VI Festival Internacional de Curtmetratges d'Almassora, ALMA, apuja el teló este dilluns, 11 de novembre, amb un nou rècord de curtmetratges presentats a concurs. En concret, s'han rebut 1.191 treballs procedents de 57 països, la qual cosa constata la projecció internacional d'esta cita audiovisual que ja s'ha convertit en tot un referent malgrat la seua curta trajectòria. Aquest any comptem amb “la millor programació que hem tingut de totes les edicions celebrades”, assegura Sergi González, director del certamen.
Des d'este dilluns fins al divendres, 39 d'estos curtmetratges es projectaran en la Secció Oficial del certamen a la Casa de la Cultura, a les 21.30 hores. Les passades són d'entrada lliure i gratuïta. Els assistents rebran un bo d'entrada 2x1 per als cinemes Sucre. A més, durant tota la setmana, hi haurà sessions especials per als centres educatius. Sergi González també ha explicat que la qualitat dels treballs presentats és elevada i alguns d'ells són protagonitzats per reconeguts actors com Javier Bardem, Luisa Gavasa, Tristán Ulloa, Nacho Guerreros, Míriam Díaz-Aroca, Salva Reina, Fele Martínez, Luis Callejo, María José Alfonso, Ramón Barea i Jesús Olmedo.
El dissabte 16 de novembre serà la gala de lliurament de premis, amb guardons com millor curt, millor actriu, millor actor i premi del públic. Patrocinats per Caixaalmassora, Emat, Macer i Torre Gallén respectivament. A causa de la tragèdia ocorreguda a València aquest any no hi haurà Alma d’Or.





El Consorci Provincial d'Aigües inverteix 120.000 euros per garantir el subministrament a Benlloc, la Torre d'en Doménec i Vilanova d'Alcolea

Castelló amplia el pla d'asfaltatge amb la renovació del Camí Vall d'Almonesir i l'accés a la dàrsena Sud
L'Ajuntament continua executant el pla d'un milió d'euros destinat a millorar camins i carrers, amb actuacions que ja han arribat a tretze vials del terme municipal.

Cortes d'Arenós reparteix ulleres homologades perquè tots els veïns puguen gaudir amb seguretat de l'eclipsi solar

Castelló reforça l'accessibilitat del dispositiu especial per a l'eclipsi total de Sol del 12 d'agost

Candela Lucas, proclamada nova Reina de la Vila de Nules per a les festes patronals de 2026
La jove estarà acompanyada per Gema Parra, Nadia Garzón i Miriam Flich en una gala que també va servir per acomiadar Laura Gómez com a màxima representant festiva del municipi.

