
El govern de Castelló incrementa en un 50% les ajudes a associacions juvenils de la ciutat en 2025
Redacció


El regidor de Joventut, Crístian Ramírez, ha anunciat aquest cap de setmana un increment del 50 % la quantitat destinada en el pressupost municipal de 2025 en ajudes a associacions juvenils de Castelló. “Així, en 2025 aquesta partida estarà dotada amb 15.000 euros, en comptes dels 10.000 amb els quals comptava en 2024, que aniran destinats al desenvolupament d'activitats i projectes de diferents entitats i associacions de joves en la capital”, ha apuntat Ramírez. A aquesta subvenció podran optar les entitats de la ciutat que oferisquen activitats per a joves d’entre 12 i 30 anys.
Ramírez també ha volgut ressaltar “l'aposta de l'equip de govern que lidera l'alcaldessa Begoña Carrasco per la participació ciutadana, especialment la que té a veure amb les activitats que promouen les associacions juvenils de la nostra ciutat. Fem possible que els joves castellonencs compten amb més i millors alternatives d'oci i formació. I per a això augmentem la quantitat destinada a les subvencions a entitats juvenils, que permetran millorar aquesta oferta”.


La Comunitat Valenciana es proclama campiona d’Espanya absoluta de salvament i socorrisme
La selecció autonòmica suma 964 punts i domina tant la classificació femenina com la masculina en el campionat celebrat a Bétera i València

El MITECO destina prop de 830.000 euros a quatre projectes contra la despoblació a Castelló
Les iniciatives seleccionades, impulsades per la Diputació, els ajuntaments de Morella i Viver i el Consorci del Pacte per l’Ocupació de la Plana Baixa, aborden la prevenció d’incendis, l’emprenedoria i la recuperació del patrimoni rural

Torreblanca sosté que els informes no acrediten danys ambientals ni afeccions a espècies protegides al Prat

El PP celebra l’estrena del nou col·legi de Soneja després d’una inversió de 4,7 milions d’euros


