
Els secrets dels mesos de l´any arriben a la secció d’esoterisme amb Elena i Nekane
Descobreix les característiques dels signes segons el teu mes de naixement, i arriba el moment de netejar casa
El Consell Rector del Patronat Municipal de Festes aprova els pressupostos per a 2025
20/11/2024
Redacció
La presidenta del Patronat i també edil de Festes Noelia Selma ha afirmat que “aquest pressupost servirà per a garantir l'estabilitat econòmica de totes les festes municipals, gràcies a uns comptes que han estat conformades concorde a les necessitats reals per a la correcta organització de tots els actes”. El pressupost s'ha aprovat després de ser desestimades 31 al·legacions presentades pel Grup Municipal Socialista. "Aquest any els comptes del Patronat contemplen 100.000 euros més d'aportació municipal, respecte a l'any anterior, en primer lloc, per a assumir la partida d'Ermites, que depenia de Turisme i per a reforçar el personal del Patronat. S'ha tingut en compte l'actualització de preus dels serveis necessaris per a la gestió de les festes i per a pagar a tots els proveïdors i entitats dins del termini i en la forma escaient”, assegura Selma.
Selma també ha subratllat que “s'ha procedit a aprovar la convocatòria i bases específiques per a la concessió de subvencions per part del Patronat, destinades a finançar els “Festes de Carrer” de la ciutat corresponent a l'exercici 2024 amb pressupost màxim de 24.000 mil euros, així com s'ha donat llum verda a la concessió de 35.000 euros en subvencions de barris i grups perifèrics per als ‘Festes de Barris’". “Presentem uns comptes realistes, que han estat estudiades molt detingudament i que considerem s'ajusten a les necessitats reals de les festes que tots els castellonencs mereixen”, conclou la presidenta del Patronat

Descobreix les característiques dels signes segons el teu mes de naixement, i arriba el moment de netejar casa

El reconeixement destaca la tasca del centre tecnològic castellonenc en innovació i comunicació en matèria de sostenibilitat.

La norma, pactada entre el Ministeri i UPA i Unió de Unions, desatén les reivindicacions dels agricultors i ramaders.

Bicicletes i patinets podran circular a un màxim de 6 km/h, equivalent a un vianant caminant ràpid.

Els visitants gaudeixen de visites culturals i activitats a l’aire lliure, com recorreguts en bici i excursions al castell de Peñíscola.

El llibre se centra en la capacitat natural del cos per entendre's i utilitzar-se de manera efectiva, trencant la desconnexió cos-ment de la vida moderna.