Marta Barrachina destaca la marca Castelló Ruta de Sabor com eix turístic gastronòmic de la província en FITUR 2025
La presidenta de la Diputació de Castelló ha presentat en FITUR l'Estratègia Turística Provincial.
Una nova edició del Mercat Medieval de Castelló tanca aquest cap de setmana amb més de 80.000 visitants. L'esdeveniment ha omplit d'activitat els principals carrers i places del centre històric, com la plaça Major, la plaça de les Aules, el carrer Cavallers i el carrer Major. En aquesta ubicació més de 90 punts de venda i oportunitat que oferien tant productes artesanals com gastronòmics. Una oferta molt variada que es completa amb més de 100 espectacles, activitats diàries com música en viu, teatre de carrer, exhibicions, desfilades o tallers per a tots els públics. “Esta edició de la Fira Medieval ha sigut un èxit, no sols per la gran afluència de públic, sinó també per la seua capacitat per a dinamitzar el comerç local i transformar el centre de la ciutat en un espai ple de vida i cultura", ha explicat Alberto Vidal, regidor de comerç. Una fira amb l'ambientació perfecta per a traslladar als veïns i visitants fins a una altra època.
La presidenta de la Diputació de Castelló ha presentat en FITUR l'Estratègia Turística Provincial.
La delegada del Consell visita el municipi per a impulsar projectes turístics i socials.
El projecte amenaça més de 280 hectàrees de cultiu i genera preocupació per la pèrdua de terres agrícoles i el seu impacte ambiental.
Més de mil peñistas de tota Espanya es donaran cita del 27 al 29 de juny a Castelló, amb activitats a l'entorn de PortCastelló.
Els descomptes del 50% en títols multiviatge i abonaments temporals també es mantindran fins al 30 de juny.
Una programació variada amb activitats de cinema, màgia, tallers i contacontes per als més xicotets.
Dick Schreuder dstituit després de la derrota contra el Córdoba
El càsting per a la pel·lícula de Paco León està a les xarxes socials
El president del CD CASTELLÓ atén els periodistes en les instal·lacions de Castalia.
Vila-real impulsa un taller creatiu per a millorar l’escriptura i la reflexió entre l'alumnat de Primària
L'ajuntament impulsa un projecte de renaturalització urbana amb fons europeus de fins a 3,5 milions d'euros