
Intur Hoteles ofereix tres hotels a les autoritats sanitàries per a combatre al COVID-19



Intur Hoteles posa a disposició de les autoritats sanitàries tres dels establiments hotelers que gestiona a Castelló, Benicàssim i Ciutat Reial. La causa és la propagació del virus CODIV-19 al nostre país i l'objectiu és l'allotjament de més de 270 persones ja siga per al personal sanitari o per als malalts i infectats.
Esta cadena d'hotels s'ha sumat a la iniciativa de HOSBEC que promou la implicació dels hotels de la Comunitat Valenciana per atendre el serveis essencials. A més, estos hotels es posen a disposició, en cas de necessitat, dels centres sanitaris per a solventar la saturació que pateixen durant la pandèmia del coronavirus.
En concret, Intur Hotels ha inscrit els hotels que millor s'ajusten a esta situació: Hotel Intur Castellón, el Hotel Intur Azor a Benicàssim i el Hotel Intur Alcázar de San Juan, a Ciutat Reial. Myriam Gimeno, la consellera delegada Grupo Intur, afirma que "en Intur Hoteles estamos totalmente comprometidos para ayudar lo posible ante esta situación". a més, al·lega que les empreses han de traure el ser caràcter més humà i envia un missatge esperançador: "Este virus lo paramos unidos".




Castelló obri un nou punt d'informació per apropar els serveis consulars a la comunitat romanesa

CSIF reclama que l'atenció educativa domiciliària s'active a partir d'un mes de baixa mèdica

Ja pots consultar en temps real l'aforament de la piscina del Pinar abans d'anar-hi

Peñíscola acollirà en 2027 una de les principals cites de l'odontologia valenciana


