Al Teatre principal de Castelló també és Nadal

    La programació està composta per tres obres dirigides al públic familiar

    30/12/2024RedaccióRedacció
    241221_EDUC_Foto1_ LA MÀQUINA DE RUBE GOLBERG

    La Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació, a través de l’Institut Valencià de Cultura, celebra Nadal en el Teatre Principal de Castelló amb una programació especial dirigida al públic familiar. Tres obres variades amb titelles, invents i música que completen l'oferta. Les entrades de la programació especial de Nadal tenen un preu de 4 euros i estan disponibles en taquilles i a través de la web de l’IVC.

    Per a començar l’any 2025, un espectacle que fusiona les arts escèniques i plàstiques. L’obra Dadà, que es representa el 2 de gener, a les 18:00 hores, proposa als més xicotets, a partir dels 4 anys, un joc que sorprén amb formes, colors, paraules, música i manyaga. Una experiència teatral, amb obres inspirades en treballs d’artistes com Joan Miró, Yayoi Kusama o Jeff Koons, que busca destacar que la realitat és canviant i es pot interpretar de moltes maneres diferents.

    Per una altra banda, hi ha algunes obres que ja s'han dut a terme com el divendres 27 de desembre, La màquina de Rube Golberg, una producció d’Escalante Centre Teatral. I per concloure l'any, el diumenge 29 de desembre, es va representar l’obra Quelonia y el mar de Dora Cantero.

    241221_EDUC_FOTO2_QUELONIA Y EL MAR

    El més vist