
La Generalitat invertirà prop de 500.000 euros en accessibilitat i patrimoni a Tales i Suera
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”
Les jugadores de l'infantils campiones d'Espanya, i les cadets es fan amb una sisena posició
15/01/2025Claudia Esteban, Favour Osasere Asemota, Ainhoa Salvador, Lucia Ventura, Sofia Domínguez i Mar Conde són les sis jugadores del Nou Bàsquet Femení que han competit al Campionat d'Espanya de seleccions autonòmiques. Les quatre jugadores de l'infantil s'han coronat com a les millors d'Espanya, i en el cas de les cadets han obtingut una sisena posició d'un total de 19 comunitats.
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”
L’Escola de Dansa destinarà la recaptació a l’ONG Tupay que treballa per l’educació a zones rurals del Perú
Aquesta nova iniciativa aplega als grups Venta Nova, Racó del Mercader, Reyes, Las Galeras i Rafalafena
750 kilos de sardina i 250 litres de vi al grau de Castelló
El Saló de Plens de l’Ajuntament acull l’acte d’homenatge institucional a la Banda Municipal
El projecte creat pels alumnes de l'ESAD viatja al certamen internacional Biodesign Challenge Summit 2025