
La nova campanya de Nadal busca incentivar l'activitat econòmica i comercial de la localitat fins al 6 de gener
Els descomptes del 50% en títols multiviatge i abonaments temporals també es mantindran fins al 30 de juny.
19/01/2025
Andrea Andreu
El conseller de Medi Ambient, Infraestructures i Territori, Vicente Martínez Mus, ha anunciat l'extensió fins al 30 de juny de la gratuïtat per a jóvens i els descomptes del 50% en els abonaments i títols multiviatge. Durant la seua compareixença en Les Corts, Martínez Mus va explicar que esta mesura busca garantir un transport públic accessible, de qualitat i universal, a més de fomentar la mobilitat sostenible. La iniciativa beneficiarà a prop de mig milió de persones menors de 31 anys.
L'impacte d'esta mesura és considerable, ja que els descomptes apliquen a usuaris de TRAM d’Alacant, TRAM de Castelló, Metrovalencia, Metrobús i autobusos, amb uns 70 milions de viatges realitzats fins a la data. Els titulars actuals dels abonaments no hauran de fer tràmits addicionals per a accedir als beneficis, encara que en els pròxims mesos els usuaris jóvens hauran d'actualitzar les seues targetes per a continuar gaudint de la gratuïtat.
A més, aquells jóvens que encara no tinguen l'abonament, podran sol·licitar-lo a través de la web de l'Autoritat de Transport Metropolità de València, Metrovalencia i TRAM d’Alacant, completant el procés amb cita prèvia.

La nova campanya de Nadal busca incentivar l'activitat econòmica i comercial de la localitat fins al 6 de gener

Reconeixement a l'Alta Cuina, L'Esdeveniment s'emmarca en el 'Mes de l'Arròs'

El programa d’obres i serveis ascendeix a 32,5 milions per als exercicis 2026-2027

El consistori destina 900 euros en premis per a incentivar el comerç local

Els Ajuntaments podran presentar projectes fins al 15 de desembre de 2025

L’herència de Stephen King i l’ombra del cinema de Fincher en la seua narrativa