Oberta la convocatòria d'audicions per a la Jove Orquestra de la Generalitat

    Nou places disponibles per a jóvens músics de la Comunitat Valenciana en diverses especialitats instrumentals.

    17/01/2025Andrea AndreuAndrea Andreu
    2025 jogv audicions post

    La Jove Orquestra de la Generalitat Valenciana (JOGV) ha obert la convocatòria d'audicions per a cobrir nou places en set especialitats instrumentals: flauta, oboé, clarinet, fagot, trompa, arpa i piano. Els interessats, d'entre 16 i 26 anys, han de ser valencians o residents en la Comunitat Valenciana i haver completat el tercer cicle del grau mitjà de música. Les audicions se celebraran a València entre el 3 i el 9 de març de 2025.

    Els aspirants podran enviar les seues sol·licituds fins al 9 de febrer a través de la seu electrònica de l'Institut Valencià de Cultura (IVC). Les llistes definitives dels seleccionats per a les proves es publicaran el 21 de febrer, juntament amb el calendari d'audicions per a cada especialitat. Les proves inclouran dos exercicis per als instruments de vent, i un exercici addicional per als candidats a piano i arpa.

    Els músics seleccionats seran membres titulars de la JOGV durant dos anys, amb possibilitat de pròrroga. La JOGV, dirigida per Ricardo Casero Garrigues des de l'estiu de 2024, té com a objectiu fomentar la formació de jóvens músics a través de tallers i trobades amb destacats professors, a més d'interpretar obres de compositors valencians.

    El més vist