
Manuel Carrasco actuarà a Castelló el 14 de juny dins de la seva gira "Tour Salvaje"
RedaccióCastelló continua sent una ciutat de grans esdeveniments. L'edil de Festes, Noelia Selma, ha anunciat que el cantant Manuel Carrasco oferirà un concert el pròxim 14 de juny al Recinte Firal, dins de la seua gira 'Tour Salvatge'. L'esdeveniment se suma a la sèrie de concerts i activitats culturals que el govern municipal està impulsant per posicionar la ciutat com un referent a nivell nacional.

L'edil ha destacat que, amb aquest concert, Castelló torna a ser un escenari de primer ordre per a grans artistes: "Una vegada més la ciutat de Castelló és referent a nivell nacional per portar concerts d'artistes d'alt calat com és el cas de Manuel Carrasco", ha afirmat. A més, ha ressaltat l'impacte positiu que es generarà en el comerç i l'hostaleria local gràcies a l'arribada de milers de visitants. “Castelló està en el mapa i aquestes iniciatives són importants perquè ajuden a dinamitzar la ciutat”, ha afegit.
Les entrades per al concert de Manuel Carrasco estaran disponibles a partir del dijous, 23 de gener, a les 13h. Selma ha subratllat que l'artista, després de dues dècades d'èxits, segueix tenint un gran arrelament entre el públic, destacant la importància de la seua gira. "És un artista més que consolidat, i Castelló no podia faltar a la seua agenda", ha conclòs. L’Ajuntament continuarà treballant per garantir que la ciutat siga capital de grans concerts i esdeveniments musicals.


Nules acull el 29 de març una trobada mundial sobre la conservació de la biodiversitat agrícola
La jornada inclourà intercanvi de llavors tradicionals, activitats divulgatives i propostes obertes a tota la ciutadania

Castelló reconeix Salomé Esteller amb el Premi Olimpia en el Dia Internacional de la Dona
L’acte també premia el talent local amb dos guardons en el concurs de relats per a autores de Castelló

Sant Rafael del Riu organitza una nova edició de l’Escoleta de Pasqua per afavorir la conciliació familiar
El servei es desenvoluparà del 7 al 10 d’abril amb activitats educatives i d’oci per a l’alumnat del municipi

La Càtedra Reciplasa de la UJI premia dos treballs sobre hidrogen i gestió sostenible de residus


