
El projecte SyMptOMS del grup d'investigació GEOTEC de l'UJI aprofita el potencial dels telèfons intel·ligents i dispositius portables per a innovar en el diagnòstic i tractament de trastorns mentals
L'obra es representarà el 31 de gener a l'Auditori Municipal Músic Rafael Beltrán Moner, amb la recaptació destinada a les companyies d'arts escèniques afectades per la DANA.
27/01/2025El divendres 31 de gener, a les 20.00 hores, tindrà lloc a l'Auditori Municipal Músic Rafael Beltrán Moner de Vila-real l'obra de teatre L'últim ball. Aquesta obra de teatre vol ser un homenatge a tants i tants actors i actrius teatrals anònims que, amb els seus espectacles, més enllà de l'èxit o del fracàs, del reconeixement o dels premis, han fet feliç a molta gent.
L'últim ball parla d'aquelles coses per les quals val la pena viure, del que de vegades perdem pel camí, de com poder conviure amb l'absència del que ens fa feliços. Parla de com, per un sí o per un no, la vida es converteix en una altra cosa. De l'èxit o el fracàs, les dues cares de la mateixa moneda. I de com tenim en la nostra mà el timó per a refer contínuament la nostra vida.
Tal i com ens ha explicat el president de Socarrats, Fermí Font, la recaptació es destinarà íntegrament a les companyies d'arts escèniques de l'Horta Sud afectades per la DANA. Les entrades es poden reservar en el WhatsApp 620 059 021 o en la adreça [email protected] o adquirir-les en el vestíbul de l'Auditori una hora abans de la representació.
Després de la representació, tindrà lloc un breu col·loqui amb alguns integrants de la companyia teatral.
El projecte SyMptOMS del grup d'investigació GEOTEC de l'UJI aprofita el potencial dels telèfons intel·ligents i dispositius portables per a innovar en el diagnòstic i tractament de trastorns mentals
La ciutat acollirà 38 espectacles de 24 companyies internacionals en els dos últims caps de setmana de setembre.
Un hivernacle de pitayes a Moncofa, saquejat sense deixar fruita per a la collita
El cel es prepara per a grans canvis energètics i transformacions personals
La directiva es posa a buscar un substitut per a reconduir la situació de l'equip
El Consell Sectorial de Comerç acorda un calendari d'accions conjuntes