
Inaugurada la nova seu de l'Associació d'Hostaleria i Oci de Vila-real (Ashiovi)
RedaccióFes clic ací per a veure el vídeo complet
El dimarts 4 de febrer es va inaugurar oficialment la nova seu de l'Associació d'Hostaleria i Oci de Vila-real (Ashiovi), un acte que va comptar amb la presència de diverses autoritats, entre elles l'alcalde José Benlloch, el regidor de Comerç i Hostaleria, Xus Madrigal, la vicealcaldessa Maria Fajardo, així com altres regidors i representants de les festes locals. Durant l'acte, Benlloch va expressar el seu agraïment a l'associació, dirigida per Emilio Miralles, per la seva tasca de promoció i dinamització del sector hostaler de la ciutat, amb esdeveniments com les Jornades de l'Olla de la Plana i les rutes de la tapa i el carajillo.
L'alcalde va posar èmfasi en la importància de les iniciatives formatives de l'associació, subratllant que la nova seu serà un espai clau per a la formació dels professionals del sector. A més de cursos i tasts, la nova seu també acollirà demostracions i altres activitats que afavoriran el creixement i la professionalització dels associats d'Ashiovi. L'ajuda a la formació i la qualitat de l'oferta gastronòmica de la ciutat continuaran sent eixos fonamentals per al futur de l'hostaleria local.


Sanitat destina 85,2 milions d’euros al reforç assistencial de l’estiu i recupera el consultori de la Marjaleria del Grau

El Grau recupera la carrossa mitològica de Neptú per a la Cavalcada de la Mar de Sant Pere

Nules presenta el conte ‘Fem la barraqueta!’ per a divulgar entre els més menuts la tradicional Festa de les Barraquetes

L'astrofísic Héctor Socas protagonitzarà este dissabte una nova conferència al Planetari de Castelló


