
Les Useres obté 276.085 euros per a reformar el consultori i ampliar les consultes en 2026
La Conselleria de Sanitat finança íntegrament la renovació del centre sanitari, el consultori passarà de dues a tres consultes per a millorar l’atenció.
Miguel Alepuz presenta una composició dedicada a la Mare de Déu de Gràcia en un concert a l'Auditori Municipal
12/02/2025
RedaccióFes clic ací per a vore el vídeo complet
El dissabte 22 de febrer, dins de les activitats de les Festes Fundacionals de Vila-real, el Cor Ciutat de Vila-real oferirà un concert especial per a l'estrena de la missa "Divina Gràcia", composta per Miguel Alepuz. Aquesta obra, encarregada pel mateix alcalde de la ciutat, José Benlloch, serà interpretada cada any durant la missa dedicada a la Mare de Déu de Gràcia, en el marc de les festes patronals de setembre. Alepuz, compositor i director del Cor, ha creat una peça que simbolitza la devoció i tradició de Vila-real.
L'esdeveniment tindrà lloc a l'Auditori Municipal Músic Rafael Beltrán Moner a les 19:30 hores i comptarà amb la participació d'uns 75 artistes. A més del Cor Ciutat de Vila-real i els seus solistes habituals, també es podrà gaudir de la veu de Gisela i Rosana Morales, acompanyades de l'Orquestra Supramúsica i l'orgue. Aquesta estrena serà una de les més destacades de les festes, que reforça la relació entre la música i les tradicions locals.
Les invitacions per assistir al concert ja estan gairebé esgotades, però es poden recollir encara al mateix Auditori Municipal de 10 a 14 hores. Els assistents podran gaudir d'una peça única que, a partir d'ara, formarà part de les celebracions religioses més importants de la ciutat.

La Conselleria de Sanitat finança íntegrament la renovació del centre sanitari, el consultori passarà de dues a tres consultes per a millorar l’atenció.

Propostes culturals, infantils i festives del 13 de desembre al 5 de gener, una programació que combina tradició, joventut i convivència

Més de 300 corredors s'han reunit en l'edició del 20é aniversari d'una de les cites esportives més consolidades, que enguany ha presentat un traçat més exigent per a posar en valor l'entorn natural.

Les regidores de Festes i Turisme han acompanyat la Comissió en la Missa i Processó, destacant el paper de les 'festes de carrer' per a estrènyer llaços entre el veïnat i dinamitzar el carrer Alloza.

El nou servei, impulsat per la Regidoria de Turisme, realitza dues sortides diàries des de la Plaça de l'Herba i forma part de l'estratègia municipal per a revitalitzar el centre durant les festes.

La Ciutat a la Mar reforça l'oferta festiva amb revetlles populars per Nadal, Cap d'Any i Reis, l'ampliació de l'enllumenat a la muralla nord i més espais per a l'atenció dels més menuts.