Detinguda una parella a Benicàssim per diversos delictes d’estafa i robatori

Els arrestats van realitzar despeses properes als 200.000 euros utilitzant una targeta de crèdit robada i van sol·licitar línies de telèfon a nom de la víctima

Successos14 de febrero de 2025RedaccióRedacció

La Guàrdia Civil ha detingut un home i una dona a Benicàssim com a presumptes autors de delictes d’usurpació d’identitat, robatori amb força, estafa continuada i receptació. Segons la investigació, els fets es van desenvolupar des de l'any 2020 fins al 2024, causant un perjudici econòmic proper als 200.000 euros a la víctima, que va denunciar l'ús fraudulent de la seva targeta de crèdit.

cuartel-guardia-civil-benicasim

La dona arrestada treballava com a cuidadora d’una persona major i va aprofitar la vulnerabilitat de la seva contractant per realitzar compres amb la targeta robada, contractar línies telefòniques al seu nom i sostreure objectes de valor, incloent-hi joies. A més, tenia accés a la caixa forta de la vivenda, la qual cosa li va permetre robar diners i altres pertinences. "Es va aprofitar de la situació de vulnerabilitat de la víctima per al seu propi benefici", han destacat fonts de la Guàrdia Civil.

El company sentimental de la dona, que també va ser detingut, va ser implicat en la recepció dels béns adquirits il·legalment i en la comissió de l’estafa. Entre els objectes robats es trobava un telèfon mòbil que utilitzava l'arrestat. Les diligències realitzades han estat entregades als Jutjats de Castelló per a la seva instrucció.

Te puede interesar
Lo más visto