Betxí acull per segon any el Gravel Espadà

La competició comptarà amb un màxim de 500 participants

Esports19 de febrero de 2025RedaccióRedacció

El pròxim diumenge 23 de febrer, a les 9:30 h, Betxí serà l'escenari del Gravel Espadà, prova puntuable per al Campionat de la Comunitat Valenciana. Amb un exigent recorregut de 52 km i 900 metres de desnivell, la competició reunirà ciclistes de diverses categories, des de júniors fins a màsters.

gravel espada

L'Ajuntament de Betxí reafirma així el seu compromís amb l'esport i la seua promoció, apostant per esdeveniments que impulsen el municipi com a referent esportiu. La prova està organitzada per Cicloclinic CC en col·laboració amb el consistori.

La competició Gravel Espadà comptarà amb un màxim de 500 participants i les inscripcions romandran obertes fins al dijous 20 de febrer a les 20:00 hores, a través de la web de la Federació.

Te puede interesar
Lo más visto